czwartek, 6 grudnia 2012

Oczekiwanie w napięciu

Recenzja książki Alex Kava "Śmiertelne napięcie"
Seria Maggie O'Dell

źródło okładki: http://harlequin.pl/

Maggie O'Dell przyjeżdża do Nebraski, żeby przyjrzeć się dziwnym okaleczeniom bydła w okolicznych lasach. Jednocześnie w pobliżu mają miejsce dziwne wydarzenia. Grupa młodych ludzi eksperymentuje z narkotykami, a konsekwencją zabawy są nie tylko halucynacje ale też poważne porażenia prądem i śmierć dwojga z nich.

Maggie włącza się w śledztwo próbując dowiedzieć się od przestraszonym nastolatków co jest prawdą, a co tylko wytworem ich wyobraźni. Niedługo później kolejne dzieciaki giną w dziwnych okolicznościach.

Benjamin Platt zostaje poproszony o pomoc w rozwikłaniu zatruć mających miejsce w Waszyngtonie i Wirginii. Dziwny wydaje się fakt, że w tak oddalonych od siebie szkołach objawy są takie same.
Ben próbuje znaleźć szczep bakterii, który doprowadził do zarażeń i stworzyć antybiotyk, który pomoże w leczeniu młodzieży.

Po raz kolejny Maggie grozi niebezpieczeństwo, które się urzeczywistnia...

Chyba pierwszy raz mam problem z książką Alex Kavy. Wszystko fajnie: akcja, styl, bohaterowie, sytuacje. Tylko brakuje mi tego czegoś. Czytałam książkę na tablecie więc nie sprawdzałam ile mam jeszcze stron do końca. Kiedy się zorientowałam, okazało się że prawie kończę. Książka jakby nie mogła się rozkręcić-albo po prostu jest "rozkręcona" od pierwszych stron.

Miłośnikom gatunku i autorki polecam, bardziej wymagającym- radzę poszukać książki od której nie będą mogli się oderwać. Ta do nich niestety nie należała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz